Hedensted rideklub har en sponsoraftale med OK. Det betyder, at du kan støtte klubben, hvis du enten:

1. Tanker brændstof eller vasker bil med dit OK benzinkort Betaler for brændstof eller vask via OK's app
  2. Opretter et nyt OK benzinkort eller en bruger i OK's app
  3. Når du opretter en bruger i OK's app får klubben en bonus.
  4. For hver liter brændstof, du tanker, støtter OK desuden klubben med 5 øre.
  5.  Bliver du enten mobil- eller elkunde, fordobler OK støtten til 10 øre per liter.
  6. Og bliver du både mobil- og elkunde, så tredobler OK støtten til 15 øre per liter, hver gang du tanker.

Sådan støtter du HDR Rideklub med OK

Det koster dig ikke noget at støtte klubben, og du behøver heller ikke være medlem af Hedensted  Rideklub for at bidrage.

For at støtte gør du følgende:

• Hent OK-appen til din mobil.
  • Opret en bruger i appen
  • Vælg dit foretrukne betalingsmiddel
  • Gå til din profil nederst i appen Vælg punktet "sponsorstøtte" Vælg "Hedensted rideklub" på listen
  • Nu støtter du klubben, hver gang du tanker hos OK - uanset om du betaler med MobilePay, Dankort eller OK benzinkort.
  • Det er nemt og enkelt for dig - men det gør en stor forskel for klubben. Læs mere om aftalen her: https://www.ok.dk/privat/ok-og-sporten
  • Tak fordi du vil støtte os